ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejskie Przedszkole nr 37 "Pozytywka"
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kluczowe osoby

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

WYKAZ STANOWISK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH, KOMPETENCJE ZAWODOWE:

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dyrektor: mgr Iwona Dolczewska
Wicedyrektor: mgr Monika Duda
Starszy intendent - Anieszka Dudziak
Starszy Inspektor ds. BHP - mgr Piotr Walania
Obsługa księgowa, kadrowa i ochrona danych osobowych: Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze.
 
Dyrektor przedszkola w szczególności:
  1. Kieruje działalnością przedszkola i reprezentuje je na zewnątrz.
  2. Sprawuje nadzór pedagogiczny i dokonuje oceny pracy nauczycieli.
  3. Sprawuje opiekę nad wychowankami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne.
  4. Realizuje uchwały Rady Rodziców oraz Rady Pedagogicznej podjęte w ramach ich kompetencji stanowiących.
  5. Dysponuje środkami określonymi w planie finansowym przedszkola i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie.
  6. Organizuje administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę przedszkola.
  7. Jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych nauczycieli i innych pracowników nie będących nauczycielami.
  8. Współdziała ze szkołami wyższymi oraz zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych.
  9. W wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Pedagogiczną, Radą Rodziców i rodzicami.
  10. Wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczególnych, w tym z nadanego pełnomocnictwa:
    • Działa jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym przedszkola po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego.
    • Powołuje i odwołuje głównego księgowego przedszkola w porozumieniu ze skarbnikiem miasta.
    • Występuje przed sądami polskimi i organami ścigania w zakresie działania przedszkola.
    • Ustanawia pełnomocników do prowadzenia egzekucji należności jednostki oświatowej.
    • Tworzy plan finansowy przedszkola w granicach kwot uzyskanych z budżetu miasta w uzgodnieniu z Naczelnikiem Infrastruktury Społecznej Urzędu Miasta Zielona Góra.
    • Zawiera w imieniu Miasta Zielona Góra umów najmu i dzierżawy mienia jednostki oświatowej na czas nieokreślony pod warunkiem zabezpieczenia w pierwszej kolejności pomieszczeń na zajęcia edukacyjne dla dzieci.
    • Nabywa środki trwałe /ruchomości/ zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe.
Zakres zadań i obowiązków wicedyrektora
  1. Stały nadzór pedagogiczny nad pracą wszystkich nauczycielek:
    • Udzielanie instruktażu, wskazówek metodycznych.
    • Wskazywanie literatury pedagogicznej.
    • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleniowych posiedzeń rady pedagogicznej.
    • Realizacja założeń rocznego planu pracy przedszkola.
    • Prowadzenie pedagogizacji dla rodziców, zebrań, organizowanie systemu informacyjnego dla rodziców.
    • Współpraca z poradnią psychologiczno-pedagogiczną.
    • Organizowanie współpracy ze środowiskiem społeczno-kulturalnym.
  2. Prowadzenie hospitacji form pracy nauczyciela z dziećmi.
  3. Prowadzenie dokumentacji pracy i osiągnięć nauczycieli.
  4. Kontrola i stały nadzór nad prowadzoną przez nauczycieli dokumentacją pedagogiczną:
    • Dzienniki zajęć /zapisy pracy dziennej, dane dziecka, osobodni/.
    • Plany działań edukacyjnych nauczycieli, scenariusze zajęć z dziećmi.
    • Dokumentacja dotycząca obserwacji dzieci.
  5. Sprawdzanie zgodności sporządzonych odpisów za każdy miesiąc obecności dziecka w przedszkolu. Prowadzenie instruktażu dla nauczycieli.
  6. Prowadzenie dokumentacji dzieci przyjętych do przedszkola, dzieci wypisanych z przedszkola. Dokumentacja statystyczna liczby wychowanków przedszkola.
  7. Kontrola i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgozbioru i biblioteki przedszkolnej.
  8. Kontrola czystości i estetyki całego I piętra budynku przedszkola.
  9. Realizowanie zadań profilaktyki zdrowotnej wśród dzieci i pracowników - nadzór:
    • Występowanie z wnioskiem o przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych pracowników,
    • Wyposażenie apteczek pierwszej pomocy,
    • Próbki żywności.
  10. Nadzór nad stanem terenu zabaw dla dzieci:
    • Egzekwowanie ładu i porządku na placach zabaw i przyległych terenach /chodniki, jezdnia/,
    • Stan sprzętu terenowego, ogrodzenia,
    • Utrzymanie zieleni.
  11. Dokonywanie kontroli listy obecności.
  12. Przestrzeganie dyscypliny pracy i przepisów bhp i ppoż.
  13. Wykonywanie innych prac i obowiązków polecanych przez dyrektora, a wynikających z organizacji pracy przedszkola.
 
Zakres obowiązków starszego intendenta
  1. Sprawowanie opieki i nadzoru nad pomieszczeniami zaplecza kuchennego i magazynowego.
  2. Załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności pomieszczeń i sprzętu przedszkola.
  3. Zaopatrywanie przedszkola w artykuły spożywcze, środki czystości, sprzęty i inne artykuły, zgodnie zobowiązującymi przepisami.
  4. Prowadzenie magazynów i dokumentacji magazynowej
  5. Sporządzanie kwitariuszy opłat za wyżywienie dzieci
  6. Fakturowanie opłat za wyżywienie dzieci
  7. Obsługa oprogramowania w systemie vulcan ( intendentura)
  8. Wydawanie wg prowadzonego rejestru drobnego sprzętu do kuchni, artykułów biurowych, środków czystości.
  9. Prowadzenie imiennych kartotek wydawanej odzieży ochronnej
  10. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  11. Prowadzenie rejestrów dokumentów przekazywanych do CUW
  12. Systematyczne przekazywanie dokumentów do CUW
  13. Wykonywanie  czynności związanych z zamówieniami publicznymi
  14. Prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z HACCAP
  15. Ustalanie i publikowanie jadłospisów na stronie internetowej placówki
  16. Przestrzeganie przepisów BHP i P.Poż
II Inne zadania.
  1. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz wysyłanie korespondencji
  2. Przyjmowanie telefonów, przekazywanie informacji.
  3. Zabezpieczanie dokumentów archiwalnych.
  4. Sporządzanie zamówień i zaopatrywanie kancelarii w druki ścisłego zarachowania, inne druki i artykuły kancelaryjne.
  5. Zabezpieczanie pieczęci, komputera, dokumentacji druków ścisłego zarachowania i dokumentów poufnych
  6. Terminowe sporządzanie raportów kasowych na podstawie dokumentacji finansowej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 37
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Skurka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Skurka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-12-30 15:48:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Elżbieta Przymuszała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-12-30 15:55:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Elżbieta Przymuszała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-11 12:03:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »